Darmowa wysyłka Paczkomatami od 149zł! | Szybka dostawa! Wysyłamy w ciągu 24h!

WYMIANA I ZWROT

WYMIANA i ZWROT

Na wymianę lub zwrot zakupów masz 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki. Będziemy bardzo wdzięczni jeśli podasz nam przyczynę - chcemy wciąż ulepszać naszą ofertę. Zwracany/wymieniany produkt musi być nowy, z metkami, w oryginalnym opakowaniu, bez żadnych oznak użytkowania. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadku zwrotu uszkodzonego towaru lub dostarczeniu do sklepu towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.


W przypadku, w którym promocja dotyczy kilku towarów sprzedawanych w promocyjnym pakiecie (np. kupując jeden produkt dostajesz drugi za darmo lub w promocji albo kup trzy, a czwarty dostaniesz za 1zł), a Ty chcesz dokonać zwrotu jednego lub kilku z nich, istnieją dwa sposoby rozwiązania tej sytuacji, a wybór należy do Ciebie:

1.
Zwracasz wszystkie produkty z pakietu, który został zakupiony w promocji, a my oddajemy Ci pełną kwotę.

2.
 Nie zwracasz wszystkich produktów (np. zwracasz 1 z 2 lub 3 z 4) i tracisz zniżkę na promocyjny produkt z pakietu. W tej sytuacji zwrócimy Ci kwotę pomniejszoną o wartość promocji, która nie obowiązuje przy zakupie mniejszej ilości sztuk niż określone Promocją.


Odsyłany towar należy przesłać na adres:

1. POCZTA/KURIER
GRIMPI SP. Z O.O.
Łukasiewicza 24/4
09-400 Płock

2. PACZKOMATY

tel: 536 016 430
mail: jakub@grimpi.pl
nr paczkomatu: PLC03N


Wymiana: niestety nie możemy Ci zagwarantować, że dany produkt będzie dostępny, gdy zechcesz go wymienić. Dlatego napisz nam maila na adres jakub@grimpi.pl (w tytule koniecznie wpisz numer zamówienia), w którym zaznaczysz, na jaki produkt chcesz wymienić zwracany towar. Jeśli produkt będzie dostępny, wyślemy Ci go w ciągu od 3 do maksymalnie 7 dni roboczych od momentu dostarczenia paczki z wymienianą rzeczą. Pokryjesz tylko koszty wysyłki. Jeśli nie będziemy mieli tego, czego szukasz, po uprzednim kontakcie po prostu odeślesz nam zakupioną rzecz, a my zwrócimy Ci pieniądze na konto.


Zwrot: napisz do nas maila na adres jakub@grimpi.pl (w tytule koniecznie wpisz numer zamówienia) i poinformuj w nim o zamiarze zwrotu. Następnie do odsyłanego produktu dołącz TO PISMO, paragon i zwracany towar. Zwrócimy Ci pieniądze na podany numer konta w ciągu od 3 do maksymalnie 7 dni roboczych od dostarczenia zwrotu.

W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.


W razie problemów lub wątpliwości skontaktuj się z nami: jakub@grimpi.pl Chętnie pomożemy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl